Alina Havrisciuc – La Crucea Ta, Isus   Leave a comment

La crucea Ta Isus – Alina Havrisciuc versuri

La crucea Ta Isus, eu astazi ma intorc
Pierdut de-al meu pacat, viata sa primesc
La crucea Ta Isus, eu astazi vreau sa vin
Iertare sa primesc din nou.

La crucea Ta Isus, zdrentuit de-al meu pacat
La Tine vreau sa vin, iertare sa primesc
La crucea Ta Isus, prin al Tau sange ce-a curs
Viata noua am primit si-un nume sfant Tu mi-ai dat.

La crucea Ta Isus, odihna am aflat
Speranta Tu mi-ai dat si-un cantec nou pe buze
La crucea Ta Isus, eu astazi am venit,
Iertare sa primesc din nou.

Doar al Tau sange m-a iertat
Doar a Ta cruce m-a salvat
Sa fiu azi, sa fiu azi
Copilul Tau.

Posted Februarie 29, 2016 by danutz2i2i in Alina Havrisciuc, Muzica, Uncategorized

Lasă un răspuns

