CristoCentric – Cu tine   2 comments

CristoCentric – Cu tine versuri lyrics

Cine va putea vreodată de Tine, Tată, să mă despartă

Nu e nimeni, nici înălţimea, nici adâncimea,

Nici moartea crudă sau stăpânirea

Nu mă vor smulge din mâna Ta

Printre nori albaştri de catifea, îmi zâmbeşti

Fiecare pas ce-l fac Tu mi-l păzeşti

.

Cu Tine, eu privesc doar înainte

Orice val de ar veni eu ştiu că eşti aici

Când fiinţa-mi este frântă, nu mai pot spera

Cu Mâna Ta de Tată îmi mângâi inima

.

Doamne, Tu rămâi pe veci iubirea mea

.

Posted Noiembrie 7, 2011 by danutz2i2i in CristoCentric

2 responses to “CristoCentric – Cu tine

Subscribe to comments with RSS.

  1. Melodiile voastre mi-au schimbat viata. Nu e putin lucru. Sunteti minunati. Domnul sa va aibe in paza Lui.

  2. Dumnezeu sa va binecuvanteze !

Lasă un răspuns

