CristoCentric – Inima mea   Leave a comment

CristoCentric – Inima mea versuri lyrics

Doamne vreau sa ma-nchin
Si cu inima mea in naintea Ta vin
Cand ma rog ma asculti
De pacate ma ierti
Numai Tu ma-ntelegi
Credincios imi raspunzi
Chiar sub aripa Ta
De furtuni ma ascunzi
Mana Ta ma atinge
Si imi da libertatea prin har sa traiesc
Nici nu pot sa-mi exprim cat Te doresc

Inima mea iti spune iubire
Inima mea iti da multumire
Inima mea pe Tine Te cauta
Inima mea caci Tu esti Cel mai minunat

Posted Aprilie 28, 2011 by danutz2i2i in CristoCentric

Lasă un răspuns

