SION Trio – Orice pas Isus ni-l conduce   Leave a comment

Orice pas Isus mi-l conduce versuri lyrics
Orice pas Isus mi-l conduce,
/:Slavã Lui!:/
Manã sfântã El îmi aduce,
Slavã Domnului!

/:Aleluia-i cântarea mea
Lui Isus mereu voi cânta,
Cu pace-mi umple El inima
Slavã Domnului!:/

Toate Lui îi sunt date aici
/:Slavã Lui!:/
Harul Sãu îl dã la mari si mici
Slavã Domnului!

Niciodatã nu mã lasã El
/:Slavã Lui!:/
De-as avea ispite-n orice fel
Slavã Domnului!

Domnul îmi conduce cãile
/:Slavã Lui!:/
Ca un cerb trec munþii, vãile
Slavã Domnului!

Posted Octombrie 25, 2010 by danutz2i2i in Uncategorized

Lasă un răspuns

