Marius Livanu – Ţie îţi dau inima   Leave a comment

Marius Livanu – Ţie îţi dau inima versuri lyrics

Tie iti dau inima,
Tie iti dau viata mea,
Tie, Isuse ma-nchin,
Regele meu…(x2)

Cu tot ce sunt ma inchin,
Cu tot ce am, astazi vin,
Cu tot ce pot, vreau Voia-Ti sa fac,
Si in orice zi sa Iti fiu pe plac,
Primeste-ma, Doamne,
Desi sunt nimic,
Ma intorc…ma intorc sa fiu mantuit!(x2)

Tie iti dau inima,
Tie iti dau viata mea,
Tie, Isuse ma-nchin,
Regele meu…(x2)
Tie iti dau inima…Tie iti dau viata mea,
Tie Isuse ma-nchïn, Regele meu!(x2)

Posted Octombrie 18, 2010 by danutz2i2i in Marius Livanu

Lasă un răspuns

