Îndreaptă-mi spre Tine inima   Leave a comment

Îndreaptă-mi spre Tine inima versuri lyrics

1.Îndreaptă-mi spre Tine inima
Chiar când încercarea este grea
La Tine sunt sigur pot găsi
În orice clipă numai bucurii.

R: /: Pentru tot ce mi-ai dat Doamne azi

Eu îţi mulţumesc

Mi-ai iertat vina mea,

Mi-ai iertat păcatul meu,

Voi lăuda numele Tău în cer

Şi pe pământ eşti cel mai minunat

O, Doamne Sfânt!:/

2.Îndreaptă-mi spre Tine inima
Chiar când durere voi avea
Glasul Tău vreau să îl ascult
Primeşte-mă ca pe un fiu pierdut.

3.Îndreaptă-mi spre Tine inima
Isuse, întreaga viaţa mea
Căci harul prin puterea Ta
Vreau să mă însoţească întotdeauna

Posted August 27, 2010 by danutz2i2i in Uncategorized

Lasă un răspuns

