Speranta – Mi-am pus nădejdea-n Tine   Leave a comment

Speranța – Mi-am pus nădejdea-n Tine versuri lyrics

/:Mi-am pus nădejdea-n Tine:\

Să nu fiu dat de ruşine

/:Mi-am pus nădejdea-n Tine:\

Vrajmaşii mei să nu se bucure de mine
.
În Tine e nădejdea mea
În Tine e speranţa mea
Doar prin Tine, izbăvire voi primi
Cu Tine, ne-ncetat voi birui
Domnul meu

.
/:Tu-mi eşti stâncă tare:\

Adăpost când îmi este greu

/:Tu-mi eşti stâncă tare:\

Tu eşti Dumnezeul meu
.
Steag de biruinţă,eşti steag de biruinţă

în lupta-nverşunată

/:Eşti steag de biruinţă:\

Cu Tine lupta-i câştigată
.
/:Eşti Domn al Domnilor

Rege-al Regilor

Împărat al Împăraţilor:/

Posted Iulie 24, 2010 by danutz2i2i in Speranta

Lasă un răspuns

