Cor copii – Azi Domnul este Păstorul meu   Leave a comment

Azi Domnul este Păstorul meu  versuri lyrics

Azi Domnul este Păstorul meu
Eu lipsă n-am să duc
Din verzi păşuni şi din ape vii
Eu sufletu-mi adăp.

/: Povaţă-mi dai pe cărarea grea

În lume port al Tău nume sfânt,

Chiar şi prin moarte eu trec uşor

Şi nu mă tem nicicând.:/

2. Toiagul Tău şi nuiaua Ta
Mă mângâie ades
Pe cap mă ungi ca să mă sfinţeşti
Cu untdelemn ales.

/: Tu masa-ntinzi când duşmani privesc

Paharul meu este astăzi plin

Primesc belşugul ce-l răspândeşti

Şi-n faţa Ta mă-nchin.:/

3. Da, fericirea mă va-nsoţi
În toată viaţa mea,
Şi-n casa Tatălui eu voi sta
Până când voi muri.

/: Aleluia , Aleluia

Aleluia, Aleluia

Aleluia, Aleluia

Aleluia, Amin.:/

Posted Iulie 11, 2010 by danutz2i2i in Uncategorized

Lasă un răspuns

