Cor – Când îmi bat în poartă furtunile ce vin   2 comments

Când îmi bat în poartă furtunile ce vin versuri lyrics

Când îmi bat în poartă furtunile ce vin
Nu mă tem, nu mă tem !
Când e cerul vieţii de gânduri negre plin
Nu mă tem, nu mă tem !
Eu Îl ţin de mână, de El mă alipesc
Şi întotdeauna, în ochii Lui privesc
Cu El împreună, cred şi reuşesc
Peste toate să păşesc.
Lângă mine El e cu mine mereu
Şi nici greul nu mai pare atât de greu
Nu sunt singur, orişice ar veni
Mâna Lui mă va păzi.
Când mă simt învins de al vieţii val
Nu mă tem, nu mă tem !
Mâna Lui mie-ntinsă, punte spre liman
Nu mă tem, nu mă tem !

Dacă îndoiala din nou mă va-ncerca
Nu mă tem, nu mă tem !
Chiar dacă puţină e credinţa mea
Nu mă tem, nu mă tem !

Posted Iunie 6, 2010 by danutz2i2i in Uncategorized

2 responses to “Cor – Când îmi bat în poartă furtunile ce vin

Subscribe to comments with RSS.

  1. frumos:)

  2. I simply couldn’t leave your website prior to suggesting that I actually enjoyed the usual information a person supply on your guests? Is going to be again continuously in order to check up on new posts

Lasă un răspuns

