Continental – Sunt copilul cerului   2 comments

Continental – Sunt copilul cerului versuri lyrics

Mă privesti, te uiţi în ochii mei
Mă întreb ce vezi atunci când stai în faţa mea
De-ai putea citi inima mea
Ai vedea iubirea Lui întipărită-n ea.
.
Dacă te-ai opri din drumul tău
Şi-ai încerca să mă cunoşti cu adevărat,
De-ai putea simţi tot ce-i în inima mea
Ai începe poate să-nţelegi
Că-n fiinţa mea Dumnezeu a pus
Harul şi pecetea Sa.
.
Mă priveşti, vezi când îţi zâmbesc
Sunt copilul cerului şi sunt fericit
Cum mă vezi, El m-a întocmit
şi în ochii lui Isus
Eu sunt preţios.
.
Dacă te-ai privi în adâncul inimii
şi-ai încerca să afli cine eşti,
Eu vreau să-ţi spun acum
Că la fel şi tu
Porţi în tine chipul Său.
Şi-atunci când te privesc,
Văd pe faţa ta oglindirea Sa…

Posted Iunie 5, 2010 by danutz2i2i in Continental

2 responses to “Continental – Sunt copilul cerului

Subscribe to comments with RSS.

  1. Pingback: 2010 in review « My Glob

Lasă un răspuns

