Adi Gliga – N-am meritat   Leave a comment

ADI GLIGA – NIMIC PREA GREU – N-am meritat versuri . scrisa . lyrics

Stau si ma gândesc cum ai murit
Vreau sa pot iubi cum ai iubit
Vreau sa iert asa cum ai iertat
Ai iertat
Vreau sa înteleg clar voia Ta
Într-o lume care-i tot mai rea
Doamne-asa cum Tu ai vrut, as vrea sa fiu

Eu n-am meritat
Sa-mi raspunzi cu iubire
Viata mea era-n ruina,
Dar Tu m-ai iertat
Doamne, eu n-am meritat

Sângele curgea pe fruntea Ta
Eu primeam în schimb iertarea Ta
Tu-ai murit pentru ca m-ai iubit, m-ai iubit
viata Ta ti-ai dat pentru a mea
Si doresti sa stau în Palma Ta
Doamne, stiu ca ma iubesti, da, ma iubesti !

Eu n-am meritat
Sa-mi raspunzi cu iubire
Viata mea era-n ruina,
Dar Tu m-ai iertat
Doamne, eu n-am meritat

Eu n-am meritat
Sa-mi raspunzi cu iubire
Viata mea era-n ruina,
Dar Tu m-ai iertat
Doamne, eu n-am meritat

ADI GLIGA – NIMIC PREA GREU – N-am meritat versuri . scrisa . lyrics

Posted Ianuarie 30, 2010 by danutz2i2i in Adi Gliga

Lasă un răspuns

