Speranta – Slavă Onoare Cinste   Leave a comment

Melodia o puteti asculta AICI

http://www.trilulilu.ro/interco/453312b83c2ede

Speranta – slava onoare cinste – versuri crestine

Spre Tine Doamne, eu privesc
La Tine Doamne ,mă gândesc
Îţi cânt din toată inima
Un imn de laudă spre slava Ta.

Slavă, onoare, cinste şi mărire ţi-aduc Doamne azi ca mulţumire |
Osana, osana, osana cânt mereu |
Tu eşti Domnul vieţii, Dumnezeu | x2

Îţi cânt stăpânul meu iubit
Numai Tu mai izbăvit.
La Tine am găsit iubire
Izvor de pace şi fericire.

La Tine am găsit iertare
Nădejde, viaţă şi salvare
De aceea cât voi trăi
Doar pe Tine Doamne te voi sluji.

Posted Decembrie 16, 2009 by danutz2i2i in Speranta

Lasă un răspuns

